Mylėsiu tave amžinai...

Mano Rojukas labai jausmingas berniukas - tikras mano vaikas. Jis labai gerai jaučia mano emocijas. Kartą nusipirkome nuostabią knygelę „Mylėsiu tave amžinai“. Labai graži ir jautri knygelė. Skaitydama ją Rojukui labai susigraudindavau. Knygelėje nuolat kartojama dainelė, kurią savo kūdikiui, vėliau veikučiui, paaugliui, suaugusiam sūnui dainuoja mama:

Mylėsiu tave amžinai,
Man būsi brangus visada,
Kol plaka širdis, kol alsuoju,
Tu mano vaikelis esi.

O pabaigoje sūnus senutėlei mamai dainuoja šią dainelę. Vieną sekmadienio rytą po sunkios savaitės jaučiausi labai liūdna ir pavargusi. Rojukas išeidamas į lauką liepė atsisėsti. Tada prisėdo man ant kelių, apkabino ir sušnibždėjo į ausį:

Mylėsiu tave amžinai,
Man būsi brangi visada,
Kol plaka širdis, kol alsuoju,
Tu mano mamytė esi. 

Buvo viena laimingiausių akimirkų mano gyvenime. O nuostabusis Rojukas nutarė, kad kiekvieną vakarą dainuos man šią dainelę. Ir šventai laikosi duoto žodžio:). Jis nuostabus!

Smilga

/////////

Komentarų nėra: