Rojukui iškrito pirmasis dantukas


Vieną vakarą valau Rojukui dantukus, o jis aikčioja, kad jam skauda, kad kažkas ne taip. Ėmiausi įdėmiai apžiūrinėti įtartiną dantuką. O jis pasirodo - PIRMASIS! Pirmasis, kuris kliba. Man atrodo, kad tas dantukas buvo ir pirmasis išdygęs, pasirodęs apačioje. Jaučiausiai pakylėta kelias dienas - man toks ypatingas pasirodė tas įvykis! Dar tą pačią naktį Netvarkos nykštukas atnešė Rojui dovanų dantukų peliuką. Netruko prabėgti savaitėlė ir dantukas pradėjo LABAI LABAI klibėti. Tada man sukilo prisiminimai, kaip mano brolis Remigijus traukė man dantukus pririšęs siūlą. Kartą net pasodino, pririšo siūlą prie dantuko, kitą galą prie durų rankenos ir taip bandė laimę, bet eksperimentas nepavyko:). Aš jo nekartojau, bet su siūlo pagalba ištraukiau pirmąjį dantuką. Rojus dantuką įdėjo į peliuko kišenėlę, o ryte rado pinigėlį.

Smilga

/////////

Komentarų nėra: