Man ne DU, man TLYS metai!



Trečiasis Rojaus gimtadienis vyko "Raganiukes" teatre. Žiūrėjome spektaklį "Karlsonas ir mažylis", o paskui vaikai dūko žaidimų kambaryje. Gimtadienį Rojukas šventė drauge su savo geru bičiuliu ir pusbroliu Kristijonu. Jau keli mėnesiai iki gimtadinio Rojus visiems pasakojo, kad jam tuoj bus TLYS ir išmoko su viena ranka laikyti kitos du pirštukus, kad gautųsi trys:). Šis ženklas pravertė po spektaklio. Tėveliai žiopleliai nepatikrino, kokius šokoladinius skaičiukus įdejo torto pardavėja, pasirodo, ten buvo ne trys ir penki, o DU ir penki. Po spektaklio Karlsonas pasikvietė Rojuką su Kristučiu į sceną, sveikina, įneša tortą, o Rojus ant visos salės Karlsonui aiškina: "taigi man ne du, man tlys metukai...(rodo) man tlys, suplanti?". Pražiopsojome tokį svarbų Rojukui dalyką. Juk pastaruoju metu, kur tik bekeliautume, Rojus manęs prašo visiems pasakyti, kad jam trys. Pavyzdžiui, vakar parduotuvėje net kelis kartus prašė: "mamyte, pasakyk tai tetai, kad man tlys:)", aš ir sakau, tiek, kiek prašo. O geriausia buvo vakar lifte. Važiuojame kartu su nepažįstamu dėde. Rojus man rodo gestais, neva pasakyk jam, kad man trys. Aš ir sakau: "žinokite ponas, jam trys metukai. Turiu pasakyti, kai prašo:)". Nepažįstamas dėdė pražydo puikiausia šypsena. Gerai, kad Rojukui JAU TLYS.

Smilga

/////////

Komentarų nėra: